Companie din Bacău, recrutează asistent manager cu studii superioare în inginerie economică sau echivalent . Compania este înființată în anul 1996 și are ca obiect de activitate, instalații sanitare de încălzire si aer condiționat. Obiectivul nostru este să asigurăm un nivel înalt de calitate și să livrăm cu succes încredere și profesionalism. În timp, cei mai importanți beneficiari, au confirmat calitatea prestației noastre.
Cerințe obligatorii:
Cunoașterea limbii engleze scris-vorbit, nivel avansat;
Cunoștințe foarte bune de operare PC – Word, Excel.
Persoană atentă la detalii, cu abilități bune de organizare și planificare.
Îți oferim:
Șansa de a lucra într-o companie de renume din Bacău
Salariu net de 2500 Lei
Program fix 9-17 luni-vineri
Seriozitate (plata salariului fără întârziere )
Creșteri salariale în funcție de performanță
Mediu de lucru plăcut și bine organizat
Vei fi responsabil de:
Centralizarea si arhivarea diverselor documente;
Gestionarea corespondenței și a documentelor primite prin postă, fax si email (preluare, înregistrare, arhivare, sortare, verificare, fotocopiere, scanare, distribuire);
Relaționarea cu departamentele de achiziții si contabilitate
Contabilitate primară, urmărirea fluxului de documente contabile (facturi furnizori, subcontractori , facturi clienți).
Te vei ocupa de:
Colectarea, analizarea și sintetizarea informațiilor necesare, pentru întocmirea rapoartelor și situațiilor solicitate;
Centralizarea rapoartelor care sunt trimise de echipele care realizează lucrări;
Redactarea de e-mailuri către clienți și colaboratori;
Gestionarea informațiilor primite;
Verificarea altor operațiuni contabile conform fișei postului;
Operare documente.
Dacă crezi că acest loc de muncă este pentru tine, completează formularul de mai jos și apasă pe butonul APLICĂ!